Oraganizujemy szkolenia otwarte (grupy bardzo kameralne 6-8 osób) oraz "in company" wewęrzne dla firm.
Specjalizujemy się w sprzedaży i obłudze Klienta.
Poniżej tematy szkoleń, które organizujemy:
Negocjacje: sprzedażowe, zakupowe, w biznesie
Prezentacje: sztuka przeztacji, autoprazentacja
Techniki sprzedaży:
Profesjolanle techniki sprzedaży; Techniki sprzedaży osobistej; Zdobywanie nowych klientaów; Obsługa klientów strategicznych; Budowanie i rozwijanie relacji z klientami
Obsługa klienta:
Obsługa klienta w punkcjie sprzedaży; Obsługa klienta rzez telefon; Aktywna obsługa klienta; Tworzenie standartów obsługi klienta; obsługa reklamacji
Zarządzanie sprzedażą:
zarzadzanie sprzedażą; Zarządzanie obsługą klieta; Strategia sprzedaży; Planowanie orgaznizacji sprzedaży; Zarządzanie działem sprzedaży; Zarządzanie terytarium sprzedaży; Zarzadzanie zespołem handlowym; Zarządzanie kategorią produktu
Szkolenia dla sekretarek i asystentek:
Profesjonalna recepcja; Profesjonalna asystentka